Benzer Oyunlar



feeding frenzy oyna
Friv Bilgisayarına Kaydet Tekrarla Arkadaşına Gönder feeding frenzy Paylaş
Oyun Yükleniyor...
.
oyungel

Düşüncen Nedir ?

GİRİŞ YAPIN ya da ÜYE OLUN
Reklam
feeding frenzy
feeding frenzy
Beceri Oyunları kategorisindeki feeding frenzy oynuyorsun.
feeding frenzy, kendinden küçük balıkları yiyerek büyüyorsun ne kadar çok balık yersen o kadar çok büyürsün arada bonus balıklar çıkıyor onları yersen daha çabuk büyürsün. İyi eğlenceler
YORUMLAR
oyun açılsın nolur lütfen
lanet bi oyun
hala
bençe guzele benziyo ama bir sorun var dolmuyo çok sıkıldım
good very good. game!!!
45 ozel de çok güzel
cok ıyı yaa ama feedıng frenzy 2 oyununu daha cok tercıh edıyoru........
harika ;)
ğıyara benzii
eh gf
LoweMiss :biraz sorlu ama harikaa
bu oyun harika çok güzell biraz insan zorlanıyor ama olsun yinede güzel bir oyun
gz
hayat bu oyun gibi çok güzel
on nomre 5 yaldız
slk oyun
çoçok güzel amaa
harika desem yalan olur bok gibi hatta gibi amk
harıka bı oyun
fena sayılmaz
açılıyo inşallah bildiğim gibidir *
güzel D
oyun güzele benziyor
yakardeşimsenabıyorsun.
cok guzel bir oyun bu oyunu her gun oynuyorum ve yine oynayacagam
dik gibi
harikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D )
way ez kuze ciyat tenniyano
Oyun açılıyo inşallah gerçektir D ☺
bence çok güzel bir oyun bilgisayarımda vardı ama silindi
çok güzel ve zevkli bi oyun
bendede aynı oyun var
güzel bir oyunu ama 2 daha güzel
en sevdiğim oyun
çok yavaş hareket ediyo ama güzel oyun
bence güzel ama para kazanıp kendimizi yenilemeliyiz
süper oyun len
bence güzel bir oyu
gel seni döviim
hoş
rss
|Geloyun
Valid XHTML 4.01 Transitional
Valid CSS!

Copyright©2009-2017 OyunGel.com Tüm Hakları Saklıdır

   Gizlilik Politikası       İletişim